eddy DRUPPEL schreef op maandag 8 januari 2007, 14:04:
> clarissa ruijgrok schreef op maandag 8 januari 2007, 12:56:
> 
>> Zojuist een rekening gekregen van de da, vanwege dat 

>> groet Clarissa
 > 
 > Das duur en ook een beetje belachelijk vanwege dat
 > telefoonconsult .
We  weten  natuurlijk  niet hoe lang de 
 da  is  bezig  geweest en hoeveel extra  hij gerekend  heeft  voor  de kosten voor stress door  een eigenwijze , mondige  klant  :) . In het  vervolg  even  van  te  voren informeren?
Maar  ja, mijn huisarts rekent ook telefonisch consult  hoor.
Ik  vind  dat ook niet  onterecht. Ook een dierenarts  heeft maar zoveel  uur in  een  dag. Hij moet  dan voor jou  gratis werken  terwijl er  misschien  een betalende klant  wacht.
En of  je het  met het  beantwoorden van de  vragen eens  bent, tja in  dit  geval een  dikke  reden om  een  andere  arts  te  bellen  denk ik. Maar  ook slechte adviezen  kosten tijd  en  dus  geld.
Piet