Karin schreef op woensdag 17 februari 2010, 6:41:
>> We waren helemaal verbaasd dat 's avonds, keurig op de afgesproken tijd om
>> 18.00 uur, de hele handen zó ingeplugd kon worden. Ongelooflijk. Soms gaan
>> dingen dus toch goed (met dank aan Belgacom dit keer).
>>
>> groet, Pien
>
> Hahahaha, julie zijn aan het NPS-en. Iets wat op mijn werk een hot item
> is. Wat moeten we als bedrijf er voor doen dat de klant ons aan anderen
> aanraad. Ja ja, jullie doen het goed

!
Wij doen het goed omdat ZIJ het goed doen.
Ik ben gisteravond (!) nog gebeld door iemand van KPN om te vragen hoe de diverse betrokkenen hun werk hebben gedaan en of het probleem nu over is. Gisteravond vond ik internet echter weer bere-traag (jullie ook?) dus dat ook gezegd. Nu gaan ze er weer mee verder.
Maar: hun inspanningen worden wel beloond. Heb net een business-DSL besteld, waardoor we een drie keer zo snelle verbinding krijgen als nu in optimale omstandigheden mogelijk is. Dat mag KPN nu leveren, want ik hou er wel van dat als ik vind dat er een storing is dat ze binnen 1 dag al komen graven.

Moeten ze wel nog even eerst zorgen dat de kabel het over de hele 3 kilometer goed doet.

Frans