InloggenBookmarks Woordenboek
UitloggenInstellingenForum-hulp!
Warboel
Mix van alle berichten uit alle rubrieken (forum oude stijl)
 
47 berichten
Pagina 2½ van 4
Je leest nu onderwerp "Forum-beschrijving en hulp"
Volg datum > Datum: dinsdag 16 februari 2010, 10:4316-2-10 10:43 Nr:192407
Volg auteur > Van: Frans Veldman Opwaarderen Re:192404
Volg onderwerp > Onderwerp: Re: Forum-beschrijving en hulp Structuur

Frans Veldman
Homepage
Drenthe
Nederland

Jarig op 22-10

5061 berichten
sinds 1-1-2003
Christel Provaas schreef op dinsdag 16 februari 2010, 10:24:

> Eerst zien, dan geloven :-)

Ik ben met KPN vanwege in het verleden opgedane ervaringen ook uiterst sceptisch. Maar het feit dat er tegenwoordig zoiets bestaat als concurentie heeft een heilzame invloed. ;-)

Zo'n dikke 15 jaar geleden was er nog geen internet, dus runde ik voor mijn bedrijf een aantal Bulletin Board Systemen (BBS-en), wie kent dat nog?

Daar had je voor iedereen die jouw "website" kwam bezoeken een aparte verbindig, en dus een modem nodig.

Wilde dus 4 aansluitingen hebben in mijn huis.
Dan kom je op een wachtlijst, en komt er na een paar weken iemand kijken om de conclusie te doen dat er maar twee koperparen je huis binnenkomen.
Kom je op een nieuwe wachtlijst, voor de graafploeg. Zouden een afspraak maken, maar hoorde niets... tot ik een paar weken later 's avonds in het donker thuis kwam en zowat in een gat kukelde dat KPN direct achter het tuinhek zonder aankondiging gegraven had. Hele tuin overhoop gehaald.
Daarna gebeurde er niets meer. Dus weer bellen. Ja meneer, de graafploeg is klaar, er is een gat. Nu moet de kabellegploeg komen om de kabel in het gat te gooien, u staat daarvoor op een wachtlijst... En daarna kunt u een aanvraag doen voor de graafploeg om het gat weer dicht te gooien. U moet ook nog een afspraak maken met de binnenhuis-monteur, om de stopcontactjes aan te leggen.

Enzovoorts.
Ach, waarom zouden ze zich inspannen of aan klantvriendelijkheid doen, ze waren immers heer en meester, er was toch geen concurrentie. Take it or leave it was het devies.

Frans
Volg datum > Datum: dinsdag 16 februari 2010, 10:4416-2-10 10:44 Nr:192408
Volg auteur > Van: joop Opwaarderen Re:192405
Volg onderwerp > Onderwerp: Re: Forum-beschrijving en hulp Structuur

joop
Homepage
Frankrijk


5046 berichten
sinds 20-6-2005
Fantastisch, een voordeel in NL! In FR komen ze na een half jaar op en neer bellen nog niet en aangetekende brieven worden ook gewoon genegeerd. Wij hebben eens langer dan een jaar gewacht voor ze de omgevallen telefoonpalen kwamen repareren, al die tijd lagen de kabels op de weg. 8-S Als je langer dan een kwartier belt via internet wordt de verbinding bijna altijd verbroken, iedereen is daar aan gewend, gratis bellen he, wat kan je dan verwachten................
Volg datum > Datum: dinsdag 16 februari 2010, 11:1116-2-10 11:11 Nr:192413
Volg auteur > Van: Spirithorses Opwaarderen Re:192408
Volg onderwerp > Onderwerp: Re: Forum-beschrijving en hulp Structuur

Spirithorses
Homepage
Vroenhoven - Riemst, bij Maastricht,
Belgie.

Jarig op 1-3

10715 berichten
sinds 6-1-2004
joop schreef op dinsdag 16 februari 2010, 10:44:

> Fantastisch, een voordeel in NL! In FR komen ze na een half jaar op en
> neer bellen nog niet en aangetekende brieven worden ook gewoon genegeerd.
> Wij hebben eens langer dan een jaar gewacht voor ze de omgevallen
> telefoonpalen kwamen repareren, al die tijd lagen de kabels op de weg.
> 8-S Als je langer dan een kwartier belt via internet wordt de verbinding
> bijna altijd verbroken, iedereen is daar aan gewend, gratis bellen he, wat
> kan je dan verwachten................

Ik zag hier ook de bui al hangen tijdens onze verhuizing naar een andere gemeente in België vorige week.
Op 8 februari zou telefoon en I net in het oude huis afgesloten worden en 's avonds zou het in het nieuwe huis al geactiveerd zijn. Meestal gaan dat soort dingen toch wel ergens mis en weet niemand ervan, dat is toch wel mijn ervaring met dit soort acties. Rottig als je, zoals ik, afhankelijk van Internet bent en geen enkel bericht kunt missen (want dat kost mijn bedrijf indirect geld).

We waren helemaal verbaasd dat 's avonds, keurig op de afgesproken tijd om 18.00 uur, de hele handen zó ingeplugd kon worden. Ongelooflijk. Soms gaan dingen dus toch goed (met dank aan Belgacom dit keer).

groet, Pien
Volg datum > Datum: dinsdag 16 februari 2010, 14:0316-2-10 14:03 Nr:192418
Volg auteur > Van: Martina Opwaarderen Re:192413
Volg onderwerp > Onderwerp: Re: Forum-beschrijving en hulp Structuur

Martina
Hocheifel
Duitsland

Jarig op 16-11

2894 berichten
sinds 30-7-2007
Wow, dit werkt lekker snel :-)
Volg datum > Datum: dinsdag 16 februari 2010, 14:1216-2-10 14:12 Nr:192419
Volg auteur > Van: eddy DRUPPEL Opwaarderen Re:192418
Volg onderwerp > Onderwerp: Re: Forum-beschrijving en hulp Structuur
eddy DRUPPEL
Nederland

Jarig op 18-4

10699 berichten
sinds 26-3-2006
Martina schreef op dinsdag 16 februari 2010, 14:03:

> Wow, dit werkt lekker snel :-)

Speedo drie D brilleke YES!
Je leest nu onderwerp "Forum-beschrijving en hulp"
Warboel
Mix van alle berichten uit alle rubrieken (forum oude stijl)
 
47 berichten
Pagina 2½ van 4
 InloggenBookmarks Woordenboek
UitloggenInstellingenForum-hulp!

Deelnemers online: 0 verborgen deelnemers.
contact